Flere om samme mailadresse

Når jeg forsøger at nulstille mit kodeord får jeg beskeden “Flere om samme mailadresse”

Svar:
For at man kan logge ind med sin e-mailadresse som brugernavn må e-mailadressen ikke være angivet på andre medlemmer eller pårørende.

Hvis en familie deler e-mailadresse (eks har hele familien Udeliv en e-mailadresse de deler: familien.udeliv@medlemsservice.nu), så kan ingen af dem får nulstillet adgangskoden fordi Medlemsservice ved ikke hvem det er der forsøger at nulstille
Så kan de i steder anmode om at får nulstillet adgangskoden til deres medlemsnummer (medlemsnummer står i den mail man modtager om at der er flere profiler på samme e-mailadresse)

Når man har nulstillet sin adgangskode så logger man ind med sit medlemsnummer som brugernavn.
Ligesom eksemplet herunder:

Når du deler e-mailadresse med andre i familien kan du ikke logge ind med din e-mailadresse, men skal bruge dit medlemsnummer som brugernavn.

Vi anbefaler altid at hver person har sin egen e-mailadresse.
Det er langt lettere at huske sin e-mailadresse end det er at huske et 7- eller 8-cifret medlesnummer.
Det er kun hvis det ikke er muligt for jer at have hver sin e-mailadresse at man bør have flere profiler på samme e-mailadresse.

Den lokale spejdergruppe eller FDF kreds kan hjælpe med at får registreret jeres e-mailadresser rigtigt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Var dette nyttigt for dig?

Ja
Nej
Tak for din feedback!