Når jeg forsøger at sende SMS skriver den “SMS måneds budget er overskredet”
Dette betyder at enten har gruppen ikke åbnet for brug af SMS og SMS budgettet er sat til 0,00 kr
Det kan også være at I faktisk allerede har brugt det antal SMS´er som I har tilladt for denne måned.
Kasserer eller økonomiassistent kan ændre SMS budgettet. Straks efter at beløbet er ændret kan man sende SMS
Der ligger en god vejledning omkring afsendelse af SMS og opsætning af SMS budget:
#SMS #SMS budget
Var dette nyttigt for dig?
Tak for din feedback!