Hvordan genindmelder man et udmeldt medlem

Der ligger en vejledning om emnet:

 

Bemærk følgende to ting

  • Vær opmærksom på, at feltet “Anciennitetsdato” ikke ændres automatisk. Det er op til gruppen/kredsen at beslutte, hvordan pausen skal beregnes i forhold til jubilæum/årsstjerner.
  • Man skal manuelt starte kontingentopkrævning, da der er behov for at gruppen/kredsen vurderer hvornår der skal opkræves kontingent fra

 

#genindmeld, #genindmelde, #anciennitetsdato, #spejdertid, #FDFtid, #årsstjerne, #jubilæumsmærke

Var dette nyttigt for dig?

Ja
Nej
Tak for din feedback!