Der ligger en vejledning om emnet:
Bemærk følgende to ting
- Vær opmærksom på, at feltet “Anciennitetsdato” ikke ændres automatisk. Det er op til gruppen/kredsen at beslutte, hvordan pausen skal beregnes i forhold til jubilæum/årsstjerner.
- Man skal manuelt starte kontingentopkrævning, da der er behov for at gruppen/kredsen vurderer hvornår der skal opkræves kontingent fra
#genindmeld, #genindmelde, #anciennitetsdato, #spejdertid, #FDFtid, #årsstjerne, #jubilæumsmærke
Var dette nyttigt for dig?
Tak for din feedback!