Er man Følger på en enhed, hold, gruppe, kreds, medlem eller lignende får man notifikationer
Se evt. Tips & Tricks nr. 17 Sådan retter du dine følgeskaber/notifikationer
Man bliver ikke automatisk fjernet som Følger når en funktion afsluttes.
Det vil sige at ønsker man ikke længere at få notifikationer skal man fjerne sig som følger, eller få en i gruppen/kredsen til at fjerne følgeskabet.
Se evt denne FAQ
Der er også hjælp at hente i FAQ artiklen med gode råd til når man skifter kasserer: Hvad skal vi huske når vi skifter kasserer
Var dette nyttigt for dig?
Tak for din feedback!